Sunday, March 11, 2012

මගේ ආගමනය....

ඔන්න හා හා පුරා කියලා මමත් Blog 1ක් ලියන්න පටන් ගත්තා... :)


මාස 4ක් 5ක් තිස්සේ හිත ඇතුලේ කැලැති කැලැති  මේ අදහස තිබුනට අද වෙනකම් පස්ස ගැහුවෙ 1st Blog post 1 විදියට මොකක් ගැන ලියනවද කියල මට හිතාගන්න බැරි වෙච්ච නිසා...ඇත්තම කිව්වොත් මට අද වෙනකොටවත් ඒ ගැන නම් හිතාගන්න බෑ....ඒක වෙනම කතාවක්... ;)


මේ Blog 1 ඉස්සරහට මොන විදියට ගලා ගෙන යයිද කියන්න මම නම් දන්නේ නෑ...Bt මම හිතනව මේක දිගටම කරගෙන යන්න මට පුලුවන් වේවි කියලා...කොහොම උනත් මාව Blog කලාවට යොමු කරපු EnigmAලියන Charitha අයියට බොහෝම ස්තූතියි...


ප.ලි. මල ජංජාලයයි... මම දැන් තමයි දැක්කේ මම Blog එකේ profil 1ක් හදාගෙන මාස 18 වෙනව කියල....හික්ස්...

4 comments:

  1. hehe continue writing :D good luck

    ReplyDelete
  2. දිගටම ලියපං මචං... බොක්කෙන්ම සුභ පැතුම්!
    "දෙව්"පුර.... ට ආවඩා ආයුබෝ...වේවා !
    (ඔන්න පළවෙනි එකේ ඉඳන්ම කියවන්න ගත්ත )
    -කාංචන-

    ReplyDelete
    Replies
    1. එල එල මචෝ...බොහෝම ස්තූතියි....උඹේ තල්ලුව මට හැමදාම තියෙන විත්තිය මම දන්නවා.... :) :) :)

      Delete